Logo

Radek pogl na seznam.cz
Sobota Říjen 16 13:51:57 CEST 2004

Ja bych byl take pro, aby si clenove svoje logo vybrali sami ... v pripade
nejakeho predvyberu od rady (netusim, kolik lidi se vlastne prihlasilo) aby
byli uverejneny i odmitnuta loga nejlepe s komentarem proc tomu tak bylo ...
s ohledem na snahu autoru ...

Pokud jde o hlasovaci system, prave pro podobne ucely jiz existuje, kazdy
clen ma svuj unikatni hlas, ktery muze venovat jedne z nabizenych variant,
ale asi se nebude moct pouzit :)

Radek

"Belerby" <belerby na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cknsri$837$1 na lit.fsid.cvut.cz...