Logo

Jiri Bulan bulan na ufoni.cz
Pátek Říjen 15 10:45:31 CEST 2004

Do tohoto vyberu by však mely postoupit jen navrhy, ktere splnuji urcite
predpoklady logotypu. Casto se totiz autori mylne domnivali, že zasilaji
logo, pritom posilaji maluvku, ktera s logem nema nic spolecneho.

Prave proto, ze vysledek takoveho hlasovani je velmi snadno
zmanipulovatelny, bych videl radeji spolecny konsensus rady a kontrolni
komise.

Jiri Bulan