Logo

Belerby belerby na seznam.cz
Pátek Říjen 15 09:03:57 CEST 2004

Ja myslim ze by bylo fer kdyby NEKDO (ja to tedy neumim) udelal nejakou
galerii kde by se nechalo hlasovat, ale protoze vsechny hlasovani se nechaj
nejak obejit, tak by to nebyl zavaznej vysledek... jen takovy doporuceni....
Ze by si vicemene clenove vybrali sve logo samy...

Belerby

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ckncau$7fh$1 na lit.fsid.cvut.cz...