PC karta Z-COM XI-330

Belerby belerby na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 7 15:13:04 CEST 2004

Na mereni ? no ja myslim  ze by to melo v pohode stacit, pokud je to malo
citlivy, aspon pak u tech co nameris mas jistotu ze jim to pujde lip, tedy
podle toho co za hw si koupi :)

Belerby

"Radek Babis" <r na babis.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.160.1097152458.1922.kladno na sluzby.klfree.net...