PC karta Z-COM XI-330

Radek Babis r na babis.cz
Čtvrtek Říjen 7 14:34:34 CEST 2004

Podle specifikaci ma XI-330 o 5 dB mensi citlivost nez XI-325.

        XI-330/XI-325
1 Mbit     -87/-92 dBm
11 Mbit    -80/-85 dBm

To  se  mi  zda byt dost velky rozdil. Nema nekdo praktickou
zkusenost?
Pocitam  s  pripojenim  14  dB  yagi  pres kabel a pigtail s
utlumem cca 5 dB.
Ale merit by s tim snad jit melo. Co vy na to?

Jeste diky za dosavadni prispevky.

Radek