ovislink 1120AP

Weyoun weyoun na kladno.cz
Pondělí Říjen 4 22:39:03 CEST 2004

Já sosám z Midwaye a sílu signálu mám 1. Někdy když se zadaří, tak max 30.
Mám to taky tak 1,5km možná i méně. Signál mi to měří stejně blbě jako pře
tím. Což je menší nevýhoda ovisů, že kolikrát naměřené údaje neodpovídají
skutečnosti. Ale v současné době mi net skoro vůbec nejde. Ani ven ani v
rámci sítě. Budu rád, když se ten příspěvek odešle:) Už jsem psal i na
poruchy. Ale možná to bude mít nějakou souvislost s úpravou sítě.

"ostiarius" <ostiarius na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjs2pg$b2$2 na lit.fsid.cvut.cz...