ovislink 1120AP

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Pondělí Říjen 4 19:52:48 CEST 2004

Odvaho odvážnej,
u těch ovisů je super, že se to dá bezproblémů přeflaschovat zpátky. (aspoň
to trvděj v ovisácký podpoře).
Jakou máš intenzitu signálu?
Já sosám ze Stockholmu zhruba 60% síla i kvalita na 1,5 km.
Nějak mi připadlo, že reaguje na změny signálu či výpadky hrozně líně.

Budu se řídit tvojí radou a nechám mi 1xx, uvidíme jak po úpravách na
Stockholmu..

Kamil Vrátný (ostiarius)

"Weyoun" <weyoun na kladno.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjs0oc$vs3$1 na lit.fsid.cvut.cz...