Bittorrent

PNEU pneu na klfree.net
Úterý Listopad 30 23:08:22 CET 2004

ABC klient je dobrej i kámoš ho chválí... mno DL rychlost je ovlivněná UL
rychlostí... čim větší máš UL rychlost, tim rychlejš můžeš stahovat...
OSOBNĚ ověřeno :o) Ale dost záleží na SEEDech :oP (chytil sem týpka, od
kterýho sem jel až 20kB/s, ale asi jen proto, že to byl malej file a chtěl
se zbavit pijavic :oP)

"Magus" <magus na snailmail.ch> píše v diskusním příspěvku
news:cohvs9$lum$1 na lit.fsid.cvut.cz...