Bittorrent

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Úterý Listopad 30 21:26:08 CET 2004

Dne Tue, 30 Nov 2004 08:49:09 +0100 napsal/-a Magus <magus na snailmail.ch>
příspěvek následujícího znění::

> Jestli ho nekdo pouzivate, jak ho mate nastaveny a jakeho klienta (ja
> jsem
> zkousel Azureus) ? Me i pres maximalni limit spojeni na torrent 60,
> nechava
> otevrena spojeni. Tzn. stahnu jeden soubor, ale pokud chci stahnout
> dalsi,
> tak uz staci jen min pripojeni na peery, abych mel pri normalni http
> timeout. Zkousel jsem to hodne krat prenastavit, jine klienty atd., ale
> dosahnul jsem jenom toho, ze mi zbyva do limitu v conntracku jen stale
> min
> [...]

cau, ja azureus pouzivam a je to v pohode, jeden tcp port, kterej je
tunelovanej ven a funguje to naprosto v pohode.
Mimochodem na webu http://anicka.klfree.net jsem se pokousel rozbehnout
torrent tracker pro lokalni uzivatele, ale moc se mi to nepodarilo (mozna
jsem tomu mel venovat vic casu :)), ale pokud by byl zajem, tak jsem
ochotnej se na to jeste podivat....

Petr HORNOF (QiQo - spravce AP USosala)
--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)