Re: Poslední návrh :.)

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Listopad 23 19:05:10 CET 2004

Jedna otázka je, jak je to zhotovené a jaké podklady k tomu byly, druhá je,
jak to vypadá a jak to působí.

Mě to přijde dost strohé a nic neříkající.

Právě ten estetický zážitek tu jaxi chybí, no, nechám se překvapit.

BS

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cnvtpg$bhk$1 na lit.fsid.cvut.cz...

> Osobně jsem pro toto logo hlasoval, protože jsme dostali naprosto
> profesionálně zpracované podklady. A logo samotné je velmi velmi
> kvalitně zhotovené.
>
> Ještě k výběru loga:
> Hned po vybrání loga jsem psal post do newsů, že se tak stalo a
> povzbuzení Rayovi, že grafické práce v Klfree zdaleka nekončí, tak aby
> masíroval prsty a klikání na myši.
>
> Právě tu úpravu z vektorové podoby mohl klidně udělat on a třeba by to
> nedopadlo takhle chlupatě.
>
> Takže ještě jednou omluva, bude druhý pokus. Pokusíme se o estetický
> [...]
Kecarny

Radni