Poslední návrh :.)

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Úterý Listopad 23 18:58:46 CET 2004

Osobně jsem pro toto logo hlasoval, protože jsme dostali naprosto
profesionálně zpracované podklady. A logo samotné je velmi velmi
kvalitně zhotovené.

Ještě k výběru loga:
Hned po vybrání loga jsem psal post do newsů, že se tak stalo a
povzbuzení Rayovi, že grafické práce v Klfree zdaleka nekončí, tak aby
masíroval prsty a klikání na myši.

Právě tu úpravu z vektorové podoby mohl klidně udělat on a třeba by to
nedopadlo takhle chlupatě.

Takže ještě jednou omluva, bude druhý pokus. Pokusíme se o estetický
zážitek.

JB