Poslední návrh :.)

JaSt alias JaStik alias Strestik strestik na profinet.cz
Úterý Listopad 23 17:50:40 CET 2004

No vzhledem k tomu, ze jsem byl ucasten rady na ktere bylo logo vybrano
muzu potvrdit ze vse probehlo dle platnych stanov a logo bylo vybrano
radnimi tak jak popisuje Svata. Priznam se, ze jsem i ja mel jineho
favorita a nelibi se mi ani logo Raye ani stavajici. Holt az se bude
volit nova rada, tak vim ze se mam zajimat i o jejich vkus :-) a nove
rade navrhnu zmenu loga. Nebo si za tu dobu zvyknu na zvolene logo a
bude :-)
Osobne spis budu usilovat o zmenu stanov, ze o zasadnich vecech
(taxativne uvedenych, mimo jine i logo OS) bude rozhodovat Clenska schuze.

-JaSt-

Jaroslav Strestik
predseda KK

p.s clenove zvazi to zda je rada zastupuje k jejich spokojenosti pri
nejblizsich volbach ...