Poslední návrh :.)

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Listopad 23 17:05:48 CET 2004

BlackSUN wrote:
> By mě zajímalo, podle čeho bylo vybráno právě to logo, co tam, je to pro mě
> opravdu paskvil vzhledem třeba k rayovým logům...
>
> Členové by měli zvážit, jestli je rada v tomto zastoupila tak, jak by si oni
> sami přáli.

No to by teda fakt meli. Zvlast v takove velmi dulezite zalezitosti
ktera ma ohromny vliv na cely chod Sdruzeni.

A ted bez ironie -- hlasovalo se o "top ten" logach podle zebricku z
Galerie, kde mohl hlasovat kdo chtel. Takze predvyber udelali vsichni ti
uzivatele, kteri meli zajem se tim zabyvat.

Jestli maji radni dobry vkus nebo ne - a co je to vlastne "dobry vkus"
je vec na veeelmi rozsahlou diskusi, ale spis na "fun" nebo do Kecarny
na forum.
Jestli tam budete hlasovat kdo z radnich je nejvetsi nevkusnik reknete
mi, zvednu pro sebe virtualni ruku.

Ma-li nektery clen (opakuji: CLEN SDRUZENI KLFREE.NET) pocit, ze Radni
vyber loga odbyli natolik, ze mu to stoji za namahu, muze a mel by podat
podnet Kontrolni komisi Sdruzeni (kontrolni-komise (zavinac)
sluzby.klfree.net).

-Svata