"konkurence" ve Vinaricich :-)

Magus magus na snailmail.ch
Neděle Listopad 21 14:53:09 CET 2004

Ano, spletl jsem se, myslel jsem, ze tu byl celkove pozdeji, vzhledem k
tomu, ze se tu vubec nic o tom neproslychalo.
Je proste skoda, ze jsem o tom planu nevedel driv, kdy jsem tady zjistoval
zajem. Mohli jsme se spolu nejak domluvit a ne kazdy zajistovat levny
internet pro Vinarice na vlastni pest. Ale ted je to uz jedno.

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cnq2ff$v78$1 na lit.fsid.cvut.cz...