"konkurence" ve Vinaricich :-)

BlackSUN black.sun na datunel.net
Neděle Listopad 21 13:41:38 CET 2004

Jak ti mám ještě říct, že klfree bordeaux jsme stavěli (jo, i já sem tam
vymrz celý jedno páteční odpoledne z druhý strany zábradlí hospody) v době,
kdy tahle vinařická síť už existovala v určité formě. Že ty nebo starosta
jste o ní nevěděli je věc jiná, tak mi prosím pořád nepiš, že když to
stavěli, mohli se napíchnout na klfree.
To, že se zaregistrovali a dávají o sobě vědět až později, je věc jiná.
Klfree se také registrovalo až později než fyzicky vznikl základ sítě.

BS

"Magus" <magus na snailmail.ch> píše v diskusním příspěvku
news:cnpt8c$ut2$1 na lit.fsid.cvut.cz...