Logo

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Čtvrtek Listopad 18 22:54:12 CET 2004

Každý má svůj subjektivní pohled. Já dávám přednost prověřeným - podle
Reje nudným - řešením bez experimentů. Prostě dávám, jsem přesvědčen o
tom, že to je nejlepší, nejvkusnější, nejhezčí. Ne že spustíte flamewar
o vkusu jednotlivců! :-)

Proto jsem do soutěže poslal svoje návrhy. Strohé, obyčejné,
typograficky co nejsprávnější. S odezvou se nesetkaly. No nic, nepláču
:-( , život jde dál.

V radě jsme o tom už několikrát jednali a toto pondělí jsme se přecejen
přiblížili k výsledku. Z asi desítky log, které dostaly v galerii nejvíc
hlasů od členů Klfree jsme jedno vybrali.

Není to ještě úplně definitivní výběr, musíme dohodnout podmínky s jeho
autorem, abychom se nedostali do stejné situace jako s logem původním.
Potom ho ještě čekají nějaké drobné úpravy chybiček, vektorová podoba,
černobílé provedení, stupně šedi, inverze... a pak spatří světlo světa a
bude sloužit všem členům Klfree. Jen jim. Bude propagovat svobodnou
myšlenku free.netu.

JB