Logo

Jerry! promne na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 18 18:41:30 CET 2004

No samozřejmě se přikláním k názoru, že snaha se cení, tolik k Rayovi a
logu.

Ovšem musím oponovat Jirkovi. Sice je pravda že typografie, kaligrafie a
kdejaká disgrafie se často studuje, tak i že je velké množství log, které
profesionál vůbec nedělal a jsou spíše dílem záchvatu. V prvních několika
týdnech vypadají tak nějak divně, neřkuli podezřele, ale za měsíc, půl roku
si nikdo nedovede představit logo lépe "sedící". To platí i v opačném
případě - tím myslím zapomínání na logo - zářným příkladem budíž logo
předchozí.

K situaci s nynějším logem - je mi divné, kam se vytratilo (? kdo rozhodl že
logo není dobré ?) po předchozím průzkumu/hlasování na webu, ale abych to
neházel jen na někoho/nikoho, tak musím přiznat že nyní je mi líto, že jsem
k řešení tohoto problému nijak nepřispěl a nevytáhl na schůzi (nevim jestli
to dobře řikam, prostě nějaká ta session v kokosu kde se volilo) a nepodal
návrh na jeho dořešení právě tam.

Jerry!

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cngdf0$q5v$1 na lit.fsid.cvut.cz...