procvičte si očka

Cvrcci klfree na svrcek.cz
Středa Listopad 10 22:02:10 CET 2004

ano, ty drobné disproporce za to můžou
přepona není přímka, tedy červený a zelený trojúhelník si nejsou
podobné, neboť se liší jejich úhly
na horním obrázku je tedy přepona mírně prolomena dolů a na spodním
obrázku je přepona zase trochu zlomena nahoru a ten rozdíl se projeví v
tom jednom čtverečku
porovnejte výšku necelé 2 čtverce na horním obrázku s přesně 2 čtverci
na dolním obrázku (na 5-tém čtverci zleva)
a pak přesně 3 čtvrce na horním obrázku a více než 3 čtverce na dolním
obrázku (na 8-mém čtverci zleva)
podobně nesouhlasí ani šířky v těchto bodech

poučení - neveřte tomu, co vidíte, vetšinou je to jinak, než jak se vám zdá

zde je toho více
http://hps.mallat.cz/search.php?rsvelikost=uvod&rstext=all-phpRS-all&rstema=19&stromhlmenu=19

Cvrcci

P.S. vidím, že než najdu odkaz, tak mě v podobné odpovědi někdo předběhne