Maturitak

Weyoun weyoun na kladno.cz
Středa Listopad 10 10:27:41 CET 2004

My jsme ti, co by měli dostávat sponzorské dary jakožto neziskové sdružení a
ne je rozdávat. A maturitní ples nemá s chodem nebo s rozvojem sítě nic
společného. Ale nějaká krávovina do tomboly by se případně mohla dát:) Třeba
jestli zbyly nějaké vesty, co nechal dělat tuším že Příplata:))

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cmrffa$7df$1 na lit.fsid.cvut.cz...