Maturitak

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Úterý Listopad 9 22:11:23 CET 2004

***Soukromý názor - soukromý názor - soukromý názor
Sponzorský dar jako takový: není to vhodné, protože by to v konečném
důsledku znamenalo, že by každý člen dával desátek na cizí maturiťák. :-)

Můžeme hovořit o jedné z cen do tomboly (to už tady vloni bylo! a
doposud se to nedá vyřešit).
Cenou by mohlo být snížení vstupního příspěvku do Sdružení + výběhová
karta XG 901 či jak se jmenuje (plný sklad).
***Soukromý názor - soukromý názor - soukromý názor

JB

P.S. To co jsem napsal je námět do diskuze, nikoliv rozhodnutí, píšu za
sebe jako za člena Sdružení. Ne za člena Rady. Jako člen Rady nabízím
všem diskuzi. Jakmile se k něčemu dobereme, můžeme Radu požádat, jak se
k definitivnímu návrhu nebo několika alternativám postaví.