Re: potøebuju poradit

Jerry! promne na centrum.cz
Sobota Listopad 6 18:13:12 CET 2004

Jo, to je nejlepčí. Jinak aby jsi to takhle viděl, musíš odškrtnout (to jako
nemít zaškrtlé) jedno pěkně zahrabaný políčko - je to v Ovládací
panely/Možnosti složky - záložka Zobrazení, možnost "Použít zjednodušenné
sdílení souborů". Pak jen dáš pravý tlačítko na složce kterou chceš sdílet,
záložka Sdílení, pak tlačítko Oprávnění a tam si to šikovně nastavit. Ale
bacha aby jsi nezakázal i přístup sám sobě :) Jinak co sdílíš (a nejen to)
je dobře vidět ve  Správci počítače - ten nejdeš v Ovládací panely/Nástroje
pro správu

Jerry!

"QiQo (Qido Qorex)" <qiqo(cut-nospam)@sendmail.cz> píše v diskusním
příspěvku news:opsg1pqrta1skkkk na news.klfree.net...