potřebuju poradit

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Sobota Listopad 6 14:43:29 CET 2004

Dne Sat, 6 Nov 2004 13:55:50 +0100 napsal/-a ostiarius
<ostiarius na centrum.cz> příspěvek následujícího znění::

> Mám AP osivlinka 1120, za ním dva poèítaèe s win XP SP1, jak nastavím,
> abych
> mohl sdílet soubory pouze za tímto AP. a pøitom mìl na bou poèítaèích
> pøipojení k netu (co¾ u¾ mám pomocí dvou IP adres). a nebyl vidìt
> ostatními
> lidmi v intranetu.
> Snad je to srozumitelné.
>
> Skrátka nechci aby se mi nìkdo hrabal v nazdílenejch vìcech mezi dvama
> PC.
>
> díky,
> ostiarius

to co pises, se v zasade udelat neda. (to by si musel mit zapnutej
firewall na porty sdileni windows na ovisu a to pokud vim neumi)

ale da se to obejit.....na obou pocitacich zakazes sdileni windows pro
anonymni uzivatele a vytvor si tam jinyho uzivatele, kterymu das heslo a
prava na sdileny polozky podle vlastniho uvazeni. Pak si na kazdym z tech
kompu zadej aby se na ten druhej
prihlasovali pomoci tohoto uzivatele (da se to i ulozit aby si to nemusel
furt psat). Mimoto timlhe zpusobem muzes dat pristup
kamosovi na druhy strane site klfree a zbytek ma smulu.

P.S.: ja mam treba nekolik uzivatelu, kazdej s jinou urovni pristupu.

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)