IP adresas

BlackSUN black.sun na datunel.net
Neděle Červen 27 17:35:37 CEST 2004

No musim uznat, že máš zajímavé počty :-), to mě docela pobavilo.

A jenik snad neni osoba? Ať je to komunikace sdružení s osobou nebo osoby s
osobou, tak pokaždé tu kterou stranu někdo zastupuju a myslim, že je na
místě se dotázat před veřejněním čehokoliv.

Tak to vidím já.

BS

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.242.1088350059.9055.kladno na sluzby.klfree.net...