IP adresas

Svata Dedic garat na volny.cz
Neděle Červen 27 17:28:21 CEST 2004

BlackSUN wrote:
> Akorát je blbý, že se tam objevují právě i když odpoví, což je docela
> sviňárna, zveřejňovat korespondenic bez souhlasu toho druhého... Ale každý
> jak umí a jak mu to myslí...

Hoho, BlackSUNe - nevsiml jsem si, ze by Jenik nabize logo za 10.000
specialni K5. Nabizel ho klFree. Neplet si osobu predsedy nebo konkretni
  Radni se sdruzenim - sdruzeni neni jejich majetek, i kdyz ty jsi z
minula mozn zvykly jej tak brat.

Takze to neni zalezitost K5 ale klFree - kde je neco soukromeho ? To ze
si Rada nedovolila vyhodit oknem 10 tisic za vec ktera tolik s chodem
site nesouvisi je snad dobre ne ?

Zato naradi, APcka, zasobni pocitace s chodem site souviseji. Jsem
zvedavy jak dlouho vydrzi Japan, Beny a ostatni na inventure pracovat.
Ze by az do spusteni Datinelu a chvili potom ? To smrdi docela necim
osklivym, jakmile se podari ujmu vycislit - napriklad:
<pocet dosud nepripojenych zajemcu> * 2000 + <pocet mesicu> * <pocet
zajemcu> * 350.

Jakmile Datinel pripoji byt 2 z nich, je to pres 5 tisic...

-Svata