nakup komponent

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pátek Červen 25 14:30:45 CEST 2004

Dobrá, ještě tedy nejsou asi skladem či v držení lfree, ale to je problm
říct, co bylo objednáno, kolik kusů a kam to asi má přijít? To mi
netvrďte...

BlackSUN

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cbh5ob$jb6$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Až budou komponenty kompletní a připraveny k použití,
> sdělíme podrobnosti kam který kousek půjde a proč.
> Měly by dorazit každou chvíli.
>
> K5
>
> PS: jestli někdo z vás cítí potřebu být i při jejich montáži,
> nechť se přihlásí v konferenci work a naplánuje si
> na červenec "pracovní" dovolenou. Práce bude až až
> a pěkně se protáhne.
>
> "BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cbf79l$aon$1 na lit.fsid.cvut.cz...