nakup komponent

K5 darth.moula na seznam.cz
Čtvrtek Červen 24 22:12:02 CEST 2004

Až budou komponenty kompletní a připraveny k použití,
sdělíme podrobnosti kam který kousek půjde a proč.
Měly by dorazit každou chvíli.

K5

PS: jestli někdo z vás cítí potřebu být i při jejich montáži,
nechť se přihlásí v konferenci work a naplánuje si
na červenec "pracovní" dovolenou. Práce bude až až
a pěkně se protáhne.

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku news:cbf79l$aon$1 na lit.fsid.cvut.cz...