nakup komponent

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Pátek Červen 25 12:31:38 CEST 2004

BlackSUN wrote:
> Nechávalo, protože vím, co to je za nářádí a vím, že tu hodnotu má....
> Teď nevím, o co jde, tak se ptám...
>
> Je to o tom, že slíbili informovat. Já si připadám nedostatečně informovaný,
> proto se ptám.

Velmi spravne. A je jenom dobre ze se nekdo zajima o deni ve Sdruzeni. A
taky bude velmi spravne, kdyz odpoved pujde do konference, aby byli
informovani i ostatni - ne jako s tim naradim, o kterem vi jen par
"zasvecenych" a jinak neni jasne co, kdo ma, k cemu zrovna ted pouziva...

Naradi za 50k klidne staci do zacatku male firmicce ;) kdyz nejde zrovna
o obrabeci stroje a uver za 0% urok na nakup "do zacatku" ti dnes nikdo
neda.

Nekdy sam nevim, proc se veskera komunikace resila "mezi 4 ocima" -
informace v podstate byly, ale jen po kouskach, takze vsichni vedeli
neco a nikdo krome nekolika "spicek" nemel prehled. Idealni podminky,
ale pro co?

-S.