nakup komponent

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pátek Červen 25 12:05:34 CEST 2004

Nechávalo, protože vím, co to je za nářádí a vím, že tu hodnotu má....
Teď nevím, o co jde, tak se ptám...

Je to o tom, že slíbili informovat. Já si připadám nedostatečně informovaný,
proto se ptám.

BlackSUN

"miklik" <miklikovo na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cbgomv$au9$1 na lit.fsid.cvut.cz...