Sdílení dat

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Úterý Červen 22 10:24:14 CEST 2004

On Tue, Jun 22, 2004 at 09:59:06AM +0200, Beny wrote:
> Nebudu tu polemizovat nad predanim majetku. Na to jsem dnes odpovedel panu
> Tichemu, ale chci se zeptat verejne.
>
> Klfree podporuje nezakone vymenovani souboru na siti, kdyz hodlate spustit
> DC Hub??

- provozovani DC hubu NENI podpora nezakonne vymeny souboru
- to, ze nekdo porusuje nejake zakony je ciste jeho problem
- ne vse, co se v P2P sitich siri je nelegalni
- sdruzeni NEBUDE cenzor - slovo FREE je od slova SVOBODA

Urcite bych byl pro provozovani Bittorentu, tim si snizime traffic
a budeme resit technicke problemy.

To, zda Bittorent, DC hub a podobne bude sdruzeni provozovat, podporovat,
prehlizet nebo zakazovat je veci dalsi diskuse. Primarni je vyresit
technicke problemy s trafficem.

Ad autorsky zakon - Beny, nebud takovy moralista... o vztahu nekterych clenu
byvale rady k autorskemu zakonu vim svoje... Nemam zapotrebi to tu rozpitvavat,
ale pokud me k tomu vyzves, tak sem napisu podrobnosti o konkretnim
osobe a o konkretni udalosti, ktera se tykala mne a jeho.

Tomas Tichy