Re: Sdílení dat

Vilik1 hauptman na volny.cz
Úterý Červen 22 10:18:01 CEST 2004

DC HUB se nerovna nezakonemu sireni softwaru a dat !!!
To ze se proto v hojne mire vyuziva je vec druha, a je to otazka lidi co
sdili - kazdy podle sveho gusta a svedomi a ...

a nikdo taky nerekl ze Klfree bude vyrabet DC Hub, ale umozni clenum jeho
vyrobu a provoz P2P siti.

Pokud si "docasny" zakaz P2P siti ktery jste vyhlasili predstavujes jako
rusove docasny pobyt v CSSR (tedy nejakych 30 let) , tak to je smutne. :-)

Vilik1

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cb8oq5$59l$1 na lit.fsid.cvut.cz...