Sdílení dat

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Úterý Červen 22 09:46:02 CEST 2004

Az nasadime a otestujeme traffic shaping, tak si myslim, ze nebude
zadny duvod k zakazovani DC hubu nebo p2p siti... budou stanovena jasna
pravidla jejich pouzivani - mozna nejake objemove limity a podobne...

Pred zakazem p2p siti si jenom nekteri omezovali traffic, ale byla
rada takovych, kteri nic takoveho nedelali. Cilem je, aby toto omezovani
a rizeni trafficu se provadelo na routerech a bylo tedy spravedlive
pro vsechny a nebylo zalozeno na solidarnosti, ktera je snadno
nabouratelna jednim jedincem, ktery si limitovani nezapne.

Ad Buildscripty: ziskanim buildscriptu se nevyresi vsechny soucasne
problemy... Bez pristupu na routery se sit tezko spravuje, zatim mame
pristup jenom na 7 routeru (door, billa, vezak, bronx, spital, stepka,
iris) (snad jsem na zadny nezapomel). Bez znalosti jake dalsi routery
sdruzeni ma, co je vlastne sdruzeni, co je majetek nejakeho clena,
bez fyzickeho pristupu, bez informaci kde co je se sit spravuje
velmi tezko. Stara rada byla mnohokrat urgovana k predani majetku a vyjasneni
nejasnosti v hospodareni a ucetnictvi, ale vsechny proste ignoruje.
Z majetku doposud nebylo predano vubec nic... Jedine cim nova rada
disponuje je bankovni ucet sdruzeni, dokumenty a ucetnictvi.

Tomas Tichy