Re: Sdílení dat

Collector bobro na seznam.cz
Úterý Červen 22 09:11:13 CEST 2004

Nevidím jedinej důvod, proč by to nemohlo bežet. Fakt nevim, proč vše se
musí tahat z Inetu, když to může mít soused odvedle.

Jak jsem vyčetl, tak zádrhel je v QoS. Je tedy možné, že až jednou :) budete
mít ty buildscripty, tak se tu objeví DC hub ?

P.S.: Rozdíl v Klfree a CZfree je, že v CZ přijde někdo, udělá AP, přihlásí
se do komunity, připojej se na něj lidi. Komunita mu moc do toho nemluví.
Jestli chce DC hub, tak si ho tam dá. Neříkám, že je to lepší než to co je
tady, ale je to rozhodně pružnější.

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cb7nc9$fg2$1 na lit.fsid.cvut.cz...