Zapeklitej problem

Svata Dedic svata na lit.fsid.cvut.cz
Pondělí Červen 14 22:32:12 CEST 2004

yrzi wrote:

> Zkousel jsem vyloucit mozne priciny :
> Switch - je v poradku - jsou na nem pripojeni ostatni uzivatele a vse jim
> funguje.
>
> Kabel od switche k ethernet karte - nejsem si jisty, ale mel by byt v
> poradku, protoze sitovka (a asi teda i switch --> nekontroloval jsem ho)
> sviti.

Kabel switch a vase sitovka musi byt OK, jinak byste nemohl videt
ostatni pocitace na LAN :)

Jestli je ten switch aspon trochu inteligentni, zkontrolujte jeho
nastaveni -- vsesmerovy packet (broadcast) evidentne projde (zjisteni
lidi na LAN), ale cilena komunikace ne ? Nema treba switch zapnutou
filtraci MAC adres (netusim jestli by se to projevilo prave takhle -
zalezi na typu).

-Svata