Zapeklitej problem

Belerby belerby na seznam.cz
Pondělí Červen 14 22:22:28 CEST 2004

Lol, no koukam kdyz se dari tak se dari :)

Takze co poradit ? Zkusit vzit kompa k nekomu jinemu od vas a zapojit ho na
jeho kabel (eliminuje se chyba ethernetu) ... pokud pujde je blbej eth
(precvaknout, prepojit ve switchi, pripadne natahnout nove utp)  pokud
nepujde tak je chyba v pc... takze zkus jinou sitovku (nejlepe zase od
nekoho komu to jede) no a pokud ani tohle nepomuze tak preinstalovat
windowsy :) No a pokud ani potom nic ?! A neni chyba v kabelu ani v sitovce
ani v systemu... no tak to bohuzel bude asi neco s deskou... no nevim....
zkuste co uznate za vhodne :)

Belerby

"yrzi" <yrzi na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cal0j5$8i1$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
> funguje.
>
> Kabel od switche k ethernet karte - nejsem si jisty, ale mel by byt v
> poradku, protoze sitovka (a asi teda i switch --> nekontroloval jsem ho)
> sviti.
>
> Sitovka - v poradku, odzkousena na jinem PC.
>
> Sbernice MB - mela by byt v poradku, protoze v jinem PCI funguje zvukovka
> v AGP grafika. Ale sitovka v jinych PCI slotech nefunguje.
>
> System - myslim, ze to bude ten problem i kdyz :
>   - Win XP - nefunguje po spravnem nastaveni IP, masky podsite, brany,
DNS,
> WINS
>   - Linux Knoppix live CD - v podstate to samy
>   - Bart PE live Win XP CD - zase to samy
>
> Odstrizeni od sdruzeni - zkousel jsem svy IP u jinych clenu sdruzeni a
> fungovalo a cizi IP u sebe a nefungovalo, takze to asi taky nebude ten
> problem...
>
> A ted jeste perlicka... Kdyz dam mista v siti, tak mi to najde lidi v
LANu,