Pro Benelliho

Skudlik skudlik na centrum.cz
Pondělí Červen 14 13:40:03 CEST 2004

Co takhle posilat podobny sragory do skupiny nice-fun ?
To nestaci, ze piste tyhle svoje blbosti vsude po webu, proc jeste sem?
Co takhle do tohodle fora psat jen veci, ktere jsou aspon trosku smysluplne
?

(pokud ma nekdo potrebu odpovidat na tenhle muj prispevek, tak prosim pouze
do me soukrome posty, jak znam mistni FlameWarriory, tak by se toho mohl zas
nekdo chytit a vysvetlovat co jak vlastne myslel, tohle prosim nedelejte ...
;-)

Skudlik.
"jo" <jo na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:caij89$mb2$1 na lit.fsid.cvut.cz...