Nebyl nalezen subjekt

Petr Kraus viperx na seznam.cz
Neděle Červen 13 18:57:35 CEST 2004

1000
H4?= <milan.krcmar na seznam.cz>
Date: Tue, 1 Jul 2003 07:00:09 +0200
Subject: Re: Konektivita od MRX

Tak pokud by MRX umoznil v pripade vypadku nebo poruchy pristup k svemu
zarizeni tak by potreba HOTLINE castecne odpadla.
Tim by se vyresili vypadky onech dvou spoju. Je urcite pravda ze jelikoz
muze dojit k poruse jen na techto dvou spojich tak je mensi sance vypadku od
MRX nez treba CRA. Ale zase CRA ma vsude zarizeni ktere jim to hned hlasi a
oni to operativne = hned resi.

Kazdopadne i po te co by to bylo takto vyreseno by bylo dobre aby se bylo
mozne pri problemu nekomu dovolat.

Viperx