Nebyl nalezen subjekt

Viperx vi
Neděle Červen 13 18:57:35 CEST 2004

1000
perx na seznam.cz>
Date: Sat, 28 Jun 2003 09:16:27 +0200
Newsgroups: klfree.kladno
To: kladno na klfree.net
Subject: Re: Novy uzivatele pod AP-Radek

Souhlasim s tim aby ty 2000 sli do spolecny kasy. Ale zaroven je nutny, jak
napsal Beny,
zpruhlednit celej system financovani. A to co nejdrive, nejlepe vcera bylo
pozde.

Podle me by byla idealni tabulka (pristupna jen z intranetu) kde by bylo v
jednom liste
uvedeno kdo kdy kolik dal na ucet a v druhem listu za co se penize vydali
(treba node xxx).
Potom by k tomu byl nakej textak kde by bylo rozepsany co vsechno a za kolik
se na ten
node koupilo.

V dalsim textaku, specielni konfere nebo na webu (ten co vytvoril Jenik by
se na to
hodil http://www.klfree.net/!phprs/) by se mela vest diskuze o tom co ze
spolecny kasy koupit.
Takze by tam treba nekdo nadnes ze by bylo potreba udelat node v
rozdelovskym vezaku.
A k tomu by se kazdej vyjadril. Tim by vzniknul prostor k diskuzi a kazdej
by vedel co se
planuje. A ne aby se proste reklo udela se tenhle node a to je konec
diskuze!!!

Dalsi pripominku mam k Frantikovu webu http://sweb.cz/wifi-kk1/. Zda se mi
ze aktualizace
11.5.2003 je celkem stara. Chtelo by to aby takovyto web kde jsou dulezite
udaje byl
aktualizovany MINIMALNE jednou tydne. S tim souvisi vytizeni Frantika a lidi
kolem nej.
Jelikoz jsou cely den v zamestnani a vraci se az k veceru tak nemaji moc
casu na to aby neco
vyrizovali a delali (smekam pred nima, za to co doposavad udelali!!!! Vubec
nechapu jak to
mohli vsechno stihnout!!!). Proto by bylo dobry zaclenit do vedeni sdruzeni
nekoho kdo ma
vice casu. Idealni by byli dva tri lidi co bud delaji na smeny (cili maji
nektere dopoledne a
odpoledne cas - a samozdrejme by byli ochotni ten cas obetovat nake praci
pro KlFree),
nebo lidi co v praci konci treba ve dve a maji odpoledne cas. Tim by se
urcite Frantikovi & spol
ulechcilo a stihlo by se zaridit vic veci.

To je asi vsechno. Nejdulezitejsi je ted zpruhlednit to financovani. Potom
se muzou vyresit ostatni
veci.

Prosim vsechny aby vyjadrili svuj nazor!!!! Jsme prece vsichni KlFree tak se
to tyka nas vsech!!!

Viperx

"Beny" <kostecka.tomas na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:FhhUoDUPDHA.2368 na redwarf...
> [...]
ale
> pokud jsem se jednou dohodli na tom, ze 2000 pujdou do celkove kasy, tak
> tak proste bude. Je ale na druhou stranu jasne, ze se muze nekomu nelibit
> nepruhlednost celeho systemu. To ze nikde neni na vnitrni siti vyveseno
> kolik sdruzeni vybralo penez, co se za to koupilo, kolik zbiva je jasne
> minus, ktere odrazuje nektere cleny Klfree vlozit sve finance na tento
ucet.
> Vim o tom, ze Franta ma tabulku v Exelu, kde ma jasne videt, jake finance
> pres jeho ucet protehly.  Je jen na nem, aby se dohodl s nej
1000
akym spravcem
> Tulipa, aby  mu bylo umozneno to tam vystavit. Myslim, ze v tomhle problem
> neni.
> Nemyslim si, ze by se Kladno melo kouskovat na finance pro jednotliva
Node.