Re: Kde je půlmeloun?

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmai.cz
Čtvrtek Červenec 15 18:24:15 CEST 2004

Dne Thu, 15 Jul 2004 13:57:01 +0200 napsal/-a www.DaTunel.net D01
<benelli{@datunel.net> příspěvek následujícího znění::

> Tak kde je kurva ten pùlmeloun a moje dva tácy?
>
> Je¹tì dneska ráno byl v lednièce krásnej pùlmeloun na mejch dvou tácech,
> teï tam nejsou ani ty tácky ani pùlmeloun. jen pár ohlodanejch zbytkù.
>
> Proto ¾ádám pachatele a» vrátí pùlmeloun a moje dva tácky. Nebude-li
> pùlmeloun nalezen na PATØIÈNÉM MÍSTÌ, vyvodím z toho dùsledky. Pachatel
> by
> se nad sebou mìl zamyslet a v¹e vrátit do pùvodního stavu!
>
> Benelli

Tak dobre, tedka na par minut zhasneme a pachatel, ktery si ten pulmeloun
u benelliho pujcil ho vrati i s obouma tackama.

.
.
.

A ne ze rosvitite moc brzo!!! :)

P.S.: A mimochodem D1, dobrej stouch.

--
....authorized by QiQo [icq:137418684] (Data must flow! :o)