Re: Kde je pùlmeloun? To ani nectete to je OFF topic a NiceFun

Vilik1 hauptman na volny.cz
Čtvrtek Červenec 15 14:59:04 CEST 2004

Ne tohle je zase po dlouhe dobe post ktery se mi opravdu libi. Jen by asi
nemel byt tady ale v NICEFUN ale jinak FAKT super Benelli.

Ja ten pulmeloun videl, vcera v tescu si ho nejakej clovek nesl a rovnou
dva - v kazde ruce jednoho pulmelouna :-))) Asi si myslel ze dva pulmelouny
je vic nez meloun. :-)

Vilik1

"www.DaTunel.net D01" <benelli{@datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cd5rge$d0n$1 na lit.fsid.cvut.cz...