Nostalgie

jo jojobubu na email.cz
Čtvrtek Červenec 15 09:17:30 CEST 2004

stále platí blacksune...

já napíšu, že z toho NEBUDU dělat aféru a vzápětí blacksun odpoví "jinak
nevím, z čeho aféru..."

Další důkaz, jak se blacksunem komunikuje. Jo o voze, blacksun o koze.
To není vzájemná komunikace. Ale je to dobrá sranda LOL

A když mi tak přátelsky radíš, poradíš mi taky, kdo mi o můj čumák
usiluje? :))) Neviditelný nejsem. Radit s bezpečností ti teda nemůžu...

Upozorňuju veřejně na ztrátu půl milionu. Prosím všechny členy, aby se
také začali ptát, kde skončily jejich vstupní poplatky. Nebo je vám to
jedno?

jo