Nostalgie

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Červenec 14 22:31:24 CEST 2004

Neulítlo, bylo to napsáno v plném vědomí a byla to přátelská rada k
ochraňování si svých výjimečných vlastností...
Dále viz odpověď Flashx-ovi.
Jinak nevim z čeho aféru, člověk poradí a hned nějaký aféry..
Jo a proč by ten někdo nepochodil? Myslíš, že jsi neviditelný nebo tak něco?
To by mě zajímalo, začal bych tuto techniku taky používat :-))

BlackSUN

"jo" <jojobubu na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cd3b5l$8aj$1 na lit.fsid.cvut.cz...