Nostalgie

Docent xaver na dr.com
Středa Červenec 14 16:26:14 CEST 2004

Jo, asi máš pravdu. Ovšem je otázka, proč těch zájemců bylo tolik. Hrnuli se
všichni sami nebo byli sháněni třeba plakátky? Nebo bylo těch zájemců tolik,
že někdo potřeboval, aby jich tolik bylo? Neboť co zájemce, to dva klacky do
černé díry a 350,- měsíčně na účet?

Docent

"Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cd36n9$819$1 na lit.fsid.cvut.cz...