Nostalgie

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Středa Červenec 14 06:29:54 CEST 2004

Dne Tue, 13 Jul 2004 16:56:08 +0200 napsal/-a K5 <darth.moula na seznam.cz>
zprávu následujícího znění:

> koukni se sem a zaèni hledat, najdi mìsto, kde to funguje líp ne¾ v
> Kladnì,
> rádi se necháme pouèit:
>
> http://www.czfree.net/forum/showthread.php?s=&threadid=7487

Tak jsem prosel ty vetsi mesta a kupodivu jsem nenarazil na takove
mnozstvi clenu.
A mimo to jsem se i dozvedel ze nekde je i podobny problem jako u nas a
nekde dokonce
uz i pri zakladani na to davaj pozor napr zde- o nutnosti založení
  Neziskového sdružení, kterým by jsme naše velkolepé plány legalizovali a
hlavně tím vytvořili
  i pevně a přesně stanovenou strukturu naší sítě, kde budou přístupové
body a páteřní spoje
  v majetku sdružení. To jsme chtěli také pro to, aby se nám nestalo něco
podobného jako v Praze,
  kde někteří správci přístupových bodů, kteří si je celé zaplatili ze
svého, pak odmítali přes
sebe přepouštět některá data dalších členů sítě !

Takze jak je videt sdruzeni nefunguje tak jak ma-vsude jinde jak tu nekdo
psal.
Lepe to podle mne funguje akorat tam kde je mene clenu a jine stanovy.

Frank.

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na