Pripojeni na Midway

Vilik1 hauptman na volny.cz
Úterý Červenec 13 15:57:50 CEST 2004

Vidim ze pro sebe to asi nezjistujete :-)
No ja osobne bych tam asi pri prime viditelnosti pouzil sito 19 - 21 dB.
a proti zatekani se prodava Samovulkanizacní paska, kterou se spoj "oblepi"
od kabelu, pres konekttory az k druhemu kabelu a mel by byt pokoj.
www.i4.cz

Vilik1

"Radek Babis" <r na babis.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.516.1089720955.23325.kladno na sluzby.klfree.net...