Nostalgie

jo jojobubu na email.cz
Úterý Červenec 13 15:37:38 CEST 2004

Nezbývá mi čas na podrobné rešerše - jistě najdeš spoustu příkladů v
pěkném adresáři neziskových bezdrátových sítí na:
http://www.cznorth.net/index.php?north=site.php

Například LBCFree.net určitě bude mít podobný počet členů. O Hradci
Králové také nepochybuju. Ale to jsou jen odhady.

Jestli chceš přispět prací, tak prolítni jejich weby, určitě se tam
dozvíš spoustu zajímavých nápadů a postřehů, jak může nezisková
organizace fungovat, získávat peníze, odměňovat lidi atd.

Jen do toho.