O co tu jde?

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Pondělí Červenec 12 09:51:40 CEST 2004

Nepresvetcuji nikoho je to jen muj nazor ze soucastneho stavu.
Vyhoda je tada ta za nekdo dela zadarmo?Ale nikdo za darmo nebude delat
vecne.
Nikde tu nepadlo to ze pri prechodu na jinou organizaci se bude zvedat
poplatek.
Projekt datnel jsem nevidel a neznam.
A komu verim?Prece tem co klfree zalozily.

Frank.

Dne Mon, 12 Jul 2004 09:07:55 +0200 napsal/-a Skudlik <skudlik na centrum.cz>
zprávu následujícího znění: