O co tu jde?

Skudlik skudlik na centrum.cz
Pondělí Červenec 12 09:07:55 CEST 2004

Cus, nejak prestavam chapat, co tady porad resis. Snazis se nas presvedcit,
ze sdruzeni nemuze fungovat? Vyhody ktery vidim ve sdruzeni ja, jsem se
pokousel vysvetlit ve svem predchozim prispevku (ten se obesel bez
komentaru;-))

Pises neco o skupinach ve sdruzeni, no ja bych ted videl takovy 3 zakladni
skupiny:

1) ty co neco delaj, chtej aktivne pomoct.
2) ty co sice nic nedelat nechtej, ale chapou, ze situace ted neni moc
dobra - cekaj, ze je to prechodne (vymena rady, predani majetku) a ze se to
zlepsi - duverujou, ze skupina cislo 1 zajisti chod site v ramci jejich
moznosti.
3) ty co prudej (zrejme zahanej nudu pred prichodem mesiase ve forme
Datinelu)

Souhlasim s Tebou ve vete, ze jde o to, aby organizace fungovala. O to tu
prece jde az na par vyjimek (co hazej klacky:) kazdemu. Pokud vidis nejakej
problem, vis o necem, co by se mohlo udelat lepe, neni problem na tyto
konkretni veci upozornit, urcite nekdo bude poslouchat. Nebo dokonce nejen
upozornit, ale sam se nejak zapojit, aby neco bylo lepsi. O TOMHLE JE
SDRUZENI.

Sorry, ale zatim jsi tu akorat brecel, ze odbornici to udelaj lepe. Na to
muzu opet jedine odpovedet: Pokud mas dost penez na to, aby jsi ty odborniky
zivil, tak co ti brani? Nejake ceny firem poskytujicich inet tu tusim K5
nadhazoval. Jestli chces platit litr mesicne. WHY NOT?

Datinel je zatim jen "projekt na papire", ja klukum co jsou za nim preju jen
to nejlepsi. Jestli fakt dodrzej svoje sliby, tak bude Datinel prave idealni
pro ty, kteri chtej mit svoje jiste a vubec o nic se nestarat. Ale
naslibovali toho uz SAKRA hodne. To umej fakt dobre ;-) Jestli jim veris,
tak si jdi za nima. Ja jim po tom, co za posledni mesice predvedli
NEVERIM_VUBEC_NIC ;-))))))

Skudlik.

<agla na razdva.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.479.1089610539.23325.kladno na sluzby.klfree.net...