O co tu jde

K5 darth.moula na seznam.cz
Neděle Červenec 11 19:25:20 CEST 2004

> Prosimte kdo vlastne jsi v seznamu clenu jsem te nikde nenasel?

Po té, co jsme zveřejnili na www.klfree.net úplný seznam členů,
a zvěřejnili jsme ho v dobré víře udělat v evidenci členů pořádek,
se ozvalo několik jedinců, kteří proti tomuto kroku velmi protestovali.
Proto byl seznam zredukován (původně číslo-přezdívka-jméno+příjmení)
na to, co je tam k vidění dnes. Jména těch velmi protestujících jedinců byla
odstraněna také (já se nebudu s nikým hádat o tom, jestli je seznam členů
hnus nebo není). Takže chápu, že K5 ve stávajícím seznamu najít nemůžeš.
Stačí ale prohlížet stránky s otevřenýma očima, mé jméno je pod každým
druhým článkem a je i v kontaktech ;-)

s pozdravem Roman Štec (K5)
předseda Klfree.net

PS: odpovíš mi na otázku, KOHO POVAŽUJEŠ ZA TY ODBORNÍKY?