O co tu jde

jo jo na email.cz
Neděle Červenec 11 19:06:25 CEST 2004

Klfree ještě nemá 400 členů - jde jen o novou číselnou řadu. Těch členů
je cca 300. To je podobné jako Czela.net. Liberec je ještě lepší případ.
Tam budou mít uživatelů více než 300. A jsou pořád sdružením.

Prostě to tak funguje, nevidím důvod, proč by v Kladně nemohlo.

O té pokutě každému členu bych silně pochyboval. Sdružení ručí výší
svého majetku.

Pokutu dostane sdružení proto, že někdo udělal chybu. Chybu udělal
například Franta Vomáčka, tak Frantu Vomáčku zažalujeme o náhradu škody,
protože Franta Vomáčka svou chybou přivodil sdružení škodu.

Řadoví členové se nemusí bát, že by platili něco extra. Ale musí si
uvědomit, že sdružení pokutu musí zaplatit a teprve potom ji může
vymáhat. Co myslíte, že bude rychlejší - zaplacení pokuty nebo soudní
vymáhání po Frantovi?

V mezičase, který může trvat i několik let, je sdružení bez prostředků.
Komu poděkujeme za provedenou práci? Frantovi? Že dostal sdružení do srabu?

To byl jen malý příklad... vysvětlení, že když by náhodou pokuta přišla
  - člen nebude muset platit za sdružení, ale dočasně na několik let
přijde o internet. A taky názorné objasnění, komu za co poděkovat.