O co tu jde

agla na razdva.cz agla na razdva.cz
Neděle Červenec 11 18:01:18 CEST 2004

No tak to mne neni jasne,kde teda vsude funguje sdruzeni ktere ma 400
clenu?
Nejvic mne znepokojuje to ze zdruzeni muze dojit az tak daleko ze hrozi
kazdemu clenovi pokuta.
Proc je teda lepsi zachovavat sdruzeni?
Co je hlavni vyhoda?

Dik vsem za odpovedi.

Frank.

Dne Sun, 11 Jul 2004 17:31:51 +0200 napsal/-a jo <jo na email.cz> zprávu
následujícího znění:

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem "M2", který je
standardní součástí webového prohlížeče Opera. Více informací najdete na